Nasdaq ja S&P 500 ovat yhä miinuksella, mutta Dow Jones on kääntynyt nousuun sijoittajien siirtyessä teknologiasta defensiivisiin sektoreihin.
New Yorkin pörssit ovat nousseet tiistain pohjatasoilta maailmanlaajuisen teknologiamyynnin jälkeen, joka painottui puolijohde- ja tekoälyyn liittyviin osakkeisiin. Kello 19.15 Ruotsin aikaa Nasdaq oli 1,4 prosenttia miinuksella, kun se oli aiemmin pudonnut 2,4 prosenttia. S&P 500 laski 0,9 prosenttia, kun taas Dow Jones nousi 0,3 prosenttia.
CNBC raportoi, että S&P 500 laski 0,9 prosenttia ja Nasdaq 1,3 prosenttia, samalla kun Dow Jones kävi kauppaa 132 pistettä plussalla. The Street totesi Nasdaqin olleen noin 1,5 prosenttia alempana New Yorkin lounasaikaan ja Dow Jonesin pysytelleen plussalla.
S&P 500:n yhdestätoista sektorista seitsemän nousi. Päivittäistavarat kehittyivät vahvimmin, CNBC:n mukaan 1,7 prosentin nousulla, ja Conagra Brands nousi noin 5 prosenttia sekä General Mills yli 3 prosenttia. Myös Walmart, Procter & Gamble ja Johnson & Johnson etenivät.
Kehitys on negatiivista teknologiasentimentille mutta suhteellisen positiivista defensiivisille osakkeille ja Dow Jonesille, sillä pääoma hakeutuu vakaammille sektoreille puolijohdehuolten painaessa Nasdaqia ja S&P 500:aa.
Perustuu raportointiin lähteistä:
|
|
Tarkastele liittyviä instrumentteja
Katso MarketMatessa instrumentteja, jotka liittyvät kohteeseen Nasdaq.
Aiheeseen liittyvät artikkelit
|